Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ben je ergens niet blij mee? Maak het dan eerst aan ons kenbaar door te mailen naar vragen@groenevrouw.nl. voor de webwinkel of info@groenevrouw.nl voor de onderzoeken en de praktijk. We doen altijd ons best om een passende oplossing te zoeken - en het is nog niet voorgekomen dat we er niet samen uitgekomen zijn.

Maar stel je nou voor dat we toch niet tot een oplossing kunnen komen, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Natuurlijk kun je ook een boze review geven op ons reviewsysteem of op social media. Dat mag natuurlijk gewoon - maar het is niet handig om dit als eerste te doen zonder dat je contact met ons hebt opgenomen. Wij zien deze reviews namelijk niet altijd (of niet op tijd), en dat betekent dat we niet met je mee kunnen denken over een oplossing. Mail ons dus liever eerst als er iets is, zodat we het voor je kunnen oplossen. Tenzij je gewoon Heel Boos bent en geen oplossing wilt maar alleen even lekker wilt klagen - dat kan uiteraard ook. Zet je dat er dan ook even bij, voor de duidelijkheid?

De Groene vrouw - Eigenwijs in Darmflora, Voeding & Gezondheid | Disclaimer | Privacy- & Cookiebeleid| Algemene Voorwaarden |